24 Sie 2021
Rejestracja telefoniczna
W trosce o zdrowie i komfort naszych Pacjentów prowadzimy rejestrację telefoniczną dla POZ i AOS.
Niestety wielu z Państwa informuje nas, że ma problem z szybkim skontaktowaniem się z przychodnią. Powodów może być wiele, jednak najczęściej wynika to:
-z ograniczonej liczby pracowników oraz mocy przerobowej. Na rejestracji pracuje 6 osób na jednej zmianie i nie zawsze jesteśmy w stanie odebrać każde połączenie w przeciągu 2-3 minut. ☎️
- ze zwiększonego natężenia na linii. Często można się spotkać z tzw. godzinami szczytu, dlatego też prosimy o cierpliwość. Zawsze też oddzwaniamy.
Stale sprawdzamy statystyki, aby ulepszać działanie infolinii. Wynika z nich, że:
-O godzinie 7.10 oczekuje na połączenie około 60 osób, jednak średni czas oczekiwania to tylko 10-15 minut prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu;
-w jednej chwili na połączeniu może oczekiwać nawet 100 telefonów.
Wychodząc Państwu naprzeciw, będziemy zwiększać limit do 200 osób w kolejce.⬆️
Za powstałe problemy, związane z dodzwonieniem się na naszą infolinię serdecznie przepraszamy.